info@molentrend,nl.
In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen en componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
2. Een normale behandeling van het product is vanzelfsprekend, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd alvorens te worden geretourneerd. Bikini, lingerie, ondergoed en sokken kunnen niet geretourneerd worden.
4. Het product is direct bij ontvangst defect bevonden.
5. Wij zijn gerechtigd de klant de kosten van de retourzending in rekening te brengen. Warmidam.nl is niet verantwoordelijk voor de retourverzendkosten.
6. Een retourzending wordt binnen 9 tot 12 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.
7. Als een product gebreken heeft, moet dit worden aangetoond met een foto.
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces in gang te zetten.
-stuur een e-mail naar: info@molentrend.nl.
Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
1. Bestelnummer
2. Reden voor het retourverzoek
3. Foto van het product in geval van breuk
4. Voornaam + achternaam van de Klanten
5. Adres van de klant
Wij spreken u dan aan en geven u het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u het ons gevraagd heeft. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
Alle pakketten kunnen binnen 24 uur geannuleerd worden zonder opgaaf van reden. Neem contact op met de klantenservice op
info@molentrend,nl. of reageer op uw orderbevestiging.